خدمات موشن گرافیک

خدمات موشن گرافیک نت واش: ساخت موشن گرافیک برای هر نوع محصول یا خدمات مناسب است. تیم و کارشناسان ما می توانند مشاوره های منحصر به فرد و جامعی در زمینه تبلیغات ویدئویی و بازاریابی ویدیویی به شما ارائه دهند.


در این مقاله شما را با ساخت تیزر تبلیغاتی و نحوه طراحی و ساخت موشن گرافیک ویدیویی آشنا می کنیم. خدمات موشن گرافیک به برقراری ارتباط با مخاطب و ایجاد یک داستان موثر کمک می کند. در استودیوی حرفه ای کاتشو، ما می توانیم هر کاری از انیمیشن های ساده گرفته تا صحنه های پیچیده شامل ردیابی سه بعدی و حرکت را انجام دهیم. ساخت موشن گرافیک برای هر نوع محصول یا خدمات مناسب است. تیم و کارشناسان ما می توانند مشاوره های منحصر به فرد و جامعی در زمینه تبلیغات ویدئویی و بازاریابی ویدیویی به شما ارائه دهند.

 

تولید ویدئو موشن گرافیک در کاتشو

با وجود اینکه موشن گرافیک نوعی انیمیشن است، اما مولفه اصلی آن بر پایه متن است. از موشن گرافیک در تولید رسانه و تیزر استفاده می شود. این فناوری صنعت فیلم سازی و فیلم را متحول کرد. ساخت موشن گرافیک یکی از بهترین روش های تولید ویدئو یا تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات است.

بسیاری از مشاغل از انیمیشن و موشن گرافیک در همه صنایع استفاده می کنند تا تأثیر منحصر به فردی بر افراد بگذارند. آنها از گرافیک متحرک برای انتقال مفاهیم دشوار استفاده می کنند.

کاتشو یک استودیو بازاریابی دیجیتال است که خدمات دیجیتال ارائه می دهد. یکی از مهمترین خدمات تولید ویدئو موشن گرافیک است.

به طور قطع، شما می توانید از متخصصان موشن گرافیک ما برای تبلیغ محصول خود بهره مند شوید. بر این اساس ، استودیو کاتشو آماده است تا به شما در تولید ویدئو موشن گرافیک کمک کند. ما به شما کمک می کنیم تا در هر نقطه از دنیای دیجیتال قابل مشاهده باشید.

به طور کلی، هدف استودیو تبلیغاتی کاتشو کمک به سازمان ها و مشاغل در هر اندازه ای است تا به اهداف خود برسند.

 

اما قبل از اینکه به فکر ساختن یک تیزر تبلیغاتی بیوفتید، چند سوال مهم وجود دارد:

    بستر تبلیغاتی کسب و کار من برای ارائه محصولات و خدمات چیست؟

    چه نوع ویدئو موشن گرافیک برای معرفی محصول یا کسب و کار من مفید است؟

    ویدئوی موشن گرافیک قرار است کجا نمایش داده شود؟ نمایشگاه؟ تلویزیون؟ شبکه های اجتماعی؟ و غیره.

    هدف تبلیغات موشن گرافیک و پیام آگهی چیست؟

    مخاطبین تجاری من چه کسانی هستند؟

اگر موارد فوق در تولید ویدئوی موشن گرافیک تعیین نشده باشد، انتظار می رود نتیجه تبلیغ ناامید کننده باشد. اما نگران نباشید !! ما در کنار شما هستیم!

ما به شما کمک می کنیم تا طرح تبلیغاتی خود را ترسیم کنید.

ویدئوی Basic

در سطح BASIC ، از گرافیک متحرک دو بعدی استفاده می شود، اما جزئیات کمتر از سطح متوسط است. این سطح برای مشاغلی مناسب است که خواهان تیزری حرفه ای با هزینه کمتر هستند.

 

ویدئوی متوسط

در این سطح از موشن گرافیک، از گرافیک دو بعدی استفاده می شود، اما استفاده از انیمیشن و حرکت در سطح بالایی انجام می شود تا حرکتی با کیفیت و جذاب برای مخاطب ایجاد شود. این سبک موشن گرافیک برای مشاغلی که می خواهند در تبلیغات برنده شوند مناسب است.

 

ویدئوی حرفه ای

این سطح توسط گرافیک سه بعدی و دوبله ویژه ساخته شده است. این سطح از موشن گرافیک دارای سبکی با استانداردهای بالا و قابل رقابت با بهترین های جهان است. این سبک برای برندهایی که می خواهند متفاوت باشند مناسب است.

تولید تبلیغات ویدیویی موشن گرافیک

 

"موشن گرافیک برای همه مناسب است"

 

در این روش از تصاویر واقعی (در انواع مختلف) با افزودن ویژگی های متنی که موضوع را توضیح می دهد و تأثیر بیشتری می گذارد و با افزودن گرافیک و بافت تصویر دوگانه استفاده می شود.

این روش بازخورد زیادی برای مشاغل دارد زیرا با ترکیب گرافیک و تصاویر واقعی می توانید بالاترین سطح تیزر تبلیغاتی را ایجاد کرده و پیام را در زمان مناسب در ذهن بینندگان قرار دهید. زیرا استفاده از ترکیب گرافیک و تصاویر واقعی می تواند بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کند. همچنین، در زمان مناسب، پیام تبلیغات در ذهن بینندگان به یاد ماندنی می شود.

 

هزینه تبلیغات ویدیویی

قیمت ایجاد موشن گرافیک بستگی به نوع پروژه دارد. اهداف و پروژه های شما، همه بر قیمت و زمان کار تأثیر می گذارد. هزینه گرافیک متحرک بستگی به نوع گوینده، گرافیک دو بعدی یا سه بعدی، مدت زمان تیزر و نوع سناریو برای اجرا دارد.

استودیو کاتشو همیشه سعی می کند با مشخص کردن خدمات و قیمت گذاری خود، همه مشتریان خود را راضی کند. با این حال، با توجه به کار پیچیده ایجاد یک تیزر تبلیغاتی و تولید ویدئوی موشن گرافیک ، نمی توان قیمت واحد و خاصی را در نظر گرفت. بنابراین، برای برآورد هزینه و زمان تولید موشن گرافیک ، باید بسته به هدف پروژه، محل نمایش تیزر، نوع ساخت و سناریو قیمت تعیین شود.

مزایای ایجاد موشن گرافیک

موشن گرافیک علم ادغام حرکت و صدا در رسانه است. یکی از رایج ترین کاربردهای موشن گرافیک معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات است. در حقیقت، گرافیک متحرک به معنای استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص است که گاهی کاملاً بصورت گرافیکی و گاهی در ترکیب با عکسبرداری واقعی اجرا می شود. تکنیک موشن گرافیک کاربردهای زیادی در تولیدات رسانه و تیزر ویدیویی دارد.

مزایای اصلی موشن گرافیک عبارتند از:

    تأثیر سریع بر بیننده

    پیام ویدئویی را در زمان کمتری به بیننده منتقل کنید

    کاهش زمان برابر است با کاهش هزینه ایجاد تیزر

    تکنیک کاربر پسند

 

ویژگیهای مهم سناریوی تبلیغات ویدیویی

یکی از بخشهای مهم و تاثیرگذار در فیلم های موشن گرافیک سناریوی آن است، متنی که همه جلوه ها و عناصر بصری و صوتی بر اساس آن شکل گرفته و جنبه اصلی تعامل کاربر است. اما نکته قابل توجه این است که ویژگی های سناریوی موشن گرافیک چیست.

 

    هدف گذاری شده باشد

شاید اولین چیزی که از سناریو به ذهن می رسد این باشد که در مدت زمان ترجیحاً کوتاه مدت می توانیم تمام قابلیت های یک کسب و کار یا ایده را به مخاطبان منتقل کنیم. با این حال، ممکن است مخاطب در گام اول نیازی به دانستن همه جزئیات نداشته باشد. بنابراین، دانستن هدف سناریو بسیار مهم است که بدانید هنگام نوشتن سناریوی حرکت گرافیکی چه چیزی را با مخاطب به اشتراک بگذارید. محتوای یک سناریوی هدفمند از بررسی رفتار مخاطب و در نظر گرفتن هدف کلی کسب و کار گرفته شده است.

 

    خلاقانه باشد

فیلم های متحرک با انعطاف پذیری بالا و همچنین ترکیب تصویر و صدا بستر مناسبی برای ایده های خلاقانه هستند. سناریوی Motion Graphics می تواند توسط افرادی نوشته شود که دارای دید هنری جذابی هستند به شکلی کاملاً خلاقانه و تیزری جدید و هیجان انگیز که تا به حال مشاهده نشده است به مخاطب ارائه می دهد و این باعث می شود تماشای ویدئو لذت بخش شود و مخاطب برای دنبال کردن آن مشتاق باشد.

 

    مختصر

امروزه ، هنگامی که افراد در معرض حجم زیادی از محتوای متنی و تصویری در وب سایت های مختلف قرار می گیرند، احتمالاً از پیگیری مطالب طولانی خسته می شوند. از سوی دیگر، یکی از ویژگی های ویدئوی Motion Graphics این است که محتوا را در کمترین زمان ارائه می دهد. سناریوی گرافیک متحرک طولانی ممکن است از این نظر مفید باشد که می تواند تمام محتوا را در کنار هم قرار دهد، اما شانس کمی برای دیده شدن دارد. بنابراین یکی از ویژگی های مهم یک سناریوی خوب این است که مطالب خود را در کمترین زمان ممکن به شیوه ای جذاب به اشتراک بگذاریم.

 

    ادبیات مناسب داشته باشید

سناریوی موشن گرافیک باید به معنای واقعی کلمه تنظیم شود تا بتواند با مخاطبان خود ارتباطات موثری داشته باشد. استفاده از ادبیات و کلمات مناسب یکی از مسائلی است که هنگام نگارش سناریو باید به آن توجه کرد.

 

ویدئوهای خوب چه ویژگی هایی دارند؟

    داشتن انیمیشن روان

    داشتن تسکین خوب

    مدت زمان فیلم باید کمتر از 2 دقیقه باشد

    داشتن وضوح گرافیکی

    موضوع را به راحتی نشان دهید

    بیان ساده محتوای پیچیده و انتزاعی

    تغییرات در بازده بازاریابی

 

1400/05/29
14:31:21
5.0 / 5
209
تگهای خبر: رپورتاژ , برق , تجاری , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است