رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترك دانشگاه ارومیه و پارك فناوری استان

رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترك دانشگاه ارومیه و پارك فناوری استان به گزارش نت واش ۱۰ محصول دانش بنیان مشترك دانشگاه ارومیه و پارك علم و فناوری استان آذربایجان غربی با حضور مسؤلان دو مركز رونمایی گردید.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، دكتر حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه در حاشیه رونمایی از این محصولات اظهار داشت: ما دانشگاهیان را در دانشكده های مختلف تشویق می نماییم تا شركت دانش بنیان تشكیل داده و دستاوردهای علمی خویش را تجاری سازی كنند.
وی اظهار نمود: سیاست های دانشگاه هم به همین صورت است كه ما دانشگاهیان را به سمت پژوهش هایی در جهت رفع مشكلات جامعه و ارتباط با صنعت سوق می دهیم.
دكتر نیكبخت، رئیس پارك علم و فناوری استان آذربایجان غربی هم با اشاره به اینكه ۹۱ شركت دانش بنیان در این پارك فعالیت می نمایند، اظهار داشت: پارك های علم و فناوری ظرفیت خوبی برای تولید فناوری، توسط فناوران هستند.
وی خاطرنشان كرد: ما در ابتدای راه از شركت های دانش بنیان حمایت مادی هم می نماییم تا در شروع كسب و كار خود و در ابتدای ورود به بازار دغدغه های خاص محیط های كسب و كار را نداشته باشند.
محصولات رونمایی شده شامل تجهیزات روشنایی خورشیدی، انواع پایه های رویشی و نهال درختان میوه با پایه های رویشی، مكمل غذاهای مخمری، پودر جلبك اسپرولینا، كیت جدید استخراج DNA، فروسنج مخروطی مزرعه ای اتوماتیك، شبیه ساز باران، مینی لایسیمترهای زهكش دار، سیلندرهای استاندارد نمونه برداری، طراحی و ساخت پهپاد، انواع مكمل خوراك و دام، كشت زعفران به شیوه ایروپنیك، سیستم تصفیه هوا، سیستم همیار پزشك جهت تشخیص تومورهای سرطانی و طراحی و ساخت دستگاه كمپوستر خانگی است.



1398/10/21
20:38:55
5.0 / 5
4602
تگهای خبر: بازار , تجاری , تولید , دستگاه
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است