مدیركل حفاظت از محیط زیست سمنان: ۴ قلاده پلنگ در صیدوای مهدی شهر مشاهده شد به گزارش نت واش مدیركل حفاظت از محیط زیست استان سمنان بابیان اینكه بزرگ ترین ركورد تصویربرداری طبیعی از پلنگ ایرانی شكسته شد، اظهار داشت: محیط بانان صیدوا توانستند چهار پلنگ را مشاهده كنند. امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تصویربرداری و مشاهده چهار پلنگ در منطقه حفاظت شده صیدوای مهدی شهر، بیان كرد: ثبت و ركورد از بزرگ ترین گله پلنگ در ایران شامل یك خانواده چهار قلاده ای یكی از اتفاقات خوب رخ داده در سطح استان سمنان است. وی بابیان اینكه تصویر بی نظیرترین و باشكوه ترین گربه سان ایران در روز گذشته در صیدوا ثبت شده است، بیان كرد: گیلان صباغ و درویش دو محیط بانی هستند كه در حین گشت زنی توانستند از این چهار پلنگ عكس برداری كنند. مدیركل حفاظت از محیط زیست استان سمنان اظهار داشت: منطقه حفاظت شده صیدوا یكی از مكان های مهم زندگی پلنگ ایرانی شمرده می شود. عبدوس بیان كرد: این پلنگ ها در روز برفی برای نوشیدن آب به آبشخوری در صیدوا آمده بودند كه توسط محیط بانان تصویربرداری شدند. منبع: نت واش 1398/09/09 15:12:57 5.0 / 5 4702 تگهای خبر: آب , محیط زیست این پست نت واش را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط انتشار ۵۳ هزار تن CO2 در پی حمله به انبار نفت کرج تعداد یوزپلنگ های شناسنامه دار کشور به 27 فرد رسیده است نقش پلیس راهور و سازمان محیط زیست در پایین آوردن آلودگی هوا حمله به مناطق حفاظت شده ایران جنایت زیست محیطی جبران ناپذیر بود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش نظرتان درباره ی این مطلب نت واش نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۴