نوبخت اعلام كرد:

كدام واحدهای تجاری خسارت دیده مازندران از پرداخت مالیات معاف شدند؟

كدام واحدهای تجاری خسارت دیده مازندران از پرداخت مالیات معاف شدند؟ نت واش: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این كه بزودی مصوبه هیأت دولت برای سیل زدگان مازندرانی ابلاغ می شود تا بازسازی آغاز شود، اظهار داشت: واحدهای تجاری كه تا ۵۰ درصد در سیل اخیر مازندران لطمه دیده اند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا منطقه مازندران، محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه (۷ فروردین) در ساری و در جلسه شورای راهبردی مدیریت بحران مازندران، در سالن اجتماعات استانداری این استان با بیان این كه از شروع وقوع سیل تاكنون، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تن خواه به مازندران برای بازسازی خسارت ناشی از سیل كمك شده است، اظهار نمود: برمبنای مصوبه هیأت دولت سقف تسهیلات بلاعوض برای روستاییانی كه واحدهای مسكونی شان گرفتار خسارت شده، ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است، همین طور برای ساخت واحدهای مسكونی باز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت خواهند كرد.
وی با بیان این كه برمبنای تصمیم هیأت دولت برای هر واحد مسكونی شهری خسارت دیده از سیل در مازندران باز ۱۲ میلیون تومان كمك بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت خواهد شد، اشاره كرد: به واحدهای مسكونی كه نیاز به تعمیر خواهند داشت، ۵ میلیون تومان كمك بلاعوض و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا می شود، همین طور واحدهای تجاری خسارت دیده تا ۴۵ میلیون تومان می توانند تسهیلات دریافت نمایند و واحدهای تجاری كه تا ۵۰ درصد لطمه دیده اند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به این كه به كشاورزانی كه مزارع شان خسارت دیده، ۲ میلیون تومان كمك بلاعوض در هر هكتار در نظر گرفته شده و این میزان برای باغات، ۵ میلیون تومان است، اظهار داشت: كمك بلاعوض برای هر رأس دام سبك ۵۰۰ هزار تومان و دام سنگین ۳ میلیون تومان است.
نوبخت با تاكید بر این كه بزودی مصوبه هیأت دولت برای سیل زدگان مازندرانی ابلاغ می شود تا بازسازی آغاز شود، اشاره كرد: بیمه ها باز برای پرداخت خسارت به مردم، زودتر وارد میدان شوند.



1398/01/08
14:56:13
5.0 / 5
4801
تگهای خبر: بحران , بودجه , بیمه , تجاری
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است