فروش 300 كیلو مرغ در 40 دقیقه!

فروش 300 كیلو مرغ در 40 دقیقه! نت واش: رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان بجنورد اظهار داشت: از روز گذشته توزیع مرغ با كیلویی 11 هزار و 500 تومان در بجنورد شروع شد و فروش بالاتر از آن تخلف شمرده می شود.


قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینكه تا پیش از آن قیمت هر كیلوگرم مرغ 14 هزار و 500 تومان بوده است، اضافه كرد: متاسفانه مردم تصور می كنند كه این مرغ، مرغ تعاونی است و برای خرید آن دوباره صف های طولانی تشكیل شده بود. همین تصور اشتباه باعث شده تا بعضی از مردم بیشتر از نیاز خود مرغ را خریداری كنند.
وی با اشاره به اینكه نیاز مردم شهر بجنورد به گوشت مرغ 20 تن در روز بوده است، اظهار نمود: قرار بود توزیع مرغ از بامداد امروز، شروع و تا شب ادامه پیدا كند اما الان این میزان از مرغ در فاصله زمانی بسیار كوتاهی به اتمام رسیده است.
قاسم زاده اشاره كرد: میزان فروش مرغ در واحد تجاری، روزانه حدود 300 تن بود كه فروش آن شاید تا شب هم به اختتام نمی رسید اما طی امروز 300 كیلو مرغ در فاصله 40 دقیقه به اختتام رسید. بعنوان مثال امروز خانواده ای بود كه سه نفر از آن در صف ایستاده و با یك كارت بانكی، هر یك دو كیلوگرم مرغ خریداری كردند.




1397/12/19
22:53:14
5.0 / 5
4415
تگهای خبر: تجاری , فروش
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است