طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه رمضان در تهران شروع شد

طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه رمضان در تهران شروع شد به گزارش نت واش معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام نمود كه طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ماه مبارك رمضان در تهران از امروز شروع شد و كالاهای اساسی هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.


عزیز اله افضلی در گقت وگو با ایسنا، اظهار نمود: این طرح به منظور نظارت و كنترل بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی با حضور دستگاه های نظارتی از امروز شروع می شود.
به قول وی اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار تا آخر ماه مبارك رمضان ادامه دارد و بازرسان سازمان صمت به همراه اتاق اصناف تهران ضمن رصد بازار، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حكومتی ارسال خواهند كرد.
افضلی با اشاره به افزایش نیاز مردم به برخی از اقلام پرمصرف ویژه ایام ماه مبارك رمضان، اصرار كرد كه هیچ گونه كمبودی در عرضه كالاهای اساسی وجود ندارد و به هیچ عنوان افزایش قیمت نصورت نمی گیرد. همینطور درصورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت توسط بازرسان، برخورد قانونی خواهد شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان در انتها از هم وطنان درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه 124 اعلام كنند.
به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان حمایت، ۵۰ هزار تن برنج هندی با قیمت كیلویی حداكثر ۸۰۰۰ تومان، به همین میزان شكر با قیمت كیلویی حداكثر ۵۹۰۰ تومان، ۲۵ هزار تن مرغ منجمد با قیمت كیلویی حداكثر ۱۲ هزار تومان، بیشتر از ۱۵ هزار تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب كیلویی حداكثر ۴۲ هزار تومان، ۵۰ هزار تن روغن خام برای تولید انواع روغن نباتی در سقف قیمت مصوب و ۱۰۰ هزار تن انواع خرمای مضافتی و كبكاب كه باتوجه به نوع، كیفیت، وزن بسته بندی و سایرمشخصه های آن توسط كارگروه تنظیم بازار استان قیمت گذاری می شود، از امروز در فروشگاه های زنجیره ای، اصناف منتخب، میادین میوه و تره بار و تعاونی ها برای ماه رمضان عرضه می شود.



1399/01/30
22:34:19
5.0 / 5
2991
تگهای خبر: بازار , تولید , دستگاه , صنعت
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است