سازمان هواشناسی اعلام كرد

آسمان بارانی و برفی در بیشتر نقاط كشور

آسمان بارانی و برفی در بیشتر نقاط كشور به گزارش نت واش سازمان هواشناسی برای بیشتر نقاط كشور، آسمانی بارانی و در مناطق سردسیر و مرتفع، بارش برف را پیش بینی نمود.



به گزارش نت واش به نقل از مهر، طبق گزارش سازمان هواشناسی امروز در استان های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس مركزی و شمالی، دامنه های البرز مركزی و غربی، سواحل مركزی و غربی دریای خزر و از اواخر وقت، در جنوب كشور بارندگی پیشبینی می شود كه بارش در مناطق سردسیر و مرتفع، به شكل برف بوده و در مناطق جنوبی، با رعد و برق و وزش باد همراه می باشد.
علاوه بر این، روز جمعه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارش خفیف و در سایر مناطق كشور، بارش برف و باران و در مناطق جنوبی، رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید پیشبینی می شود.
بر اساس نقشه های هواشناسی، شدت بارش روز جمعه در نیمه جنوبی كشور بیشتر است. روز شنبه به جز نوار غربی كشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در سایر مناطق كشور، بارش برف و باران پیشبینی می شود.
همچنین روز شنبه شدت بارش در نیمه شرقی كشور و سواحل مركزی و غربی دریای خزر وجود دارد. روز یكشنبه هم در سواحلی شمالی و در نوار شرقی كشور، بارش پراكنده پیشبینی می شود.
دمای هوای از بامداد روز جمعه در مناطق شمال غرب و غرب كشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد است و در مناطق البرز جنوبی و نواحی مركزی، حدود ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد بویژه از بامداد روز شنبه، در شرق حدود ۳ تا ۷ درجه سانتیگراد كاسته می شود. همینطور روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.
آسمان تهران، امروز ابری، در بعضی ساعات شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود كه در ساعات پایانی شب، آسمان نیمه ابری و شاهد كاهش وزش باد و كاهش ابر خواهیم بود.
بالاترین و پایین ترین دمای هوای تهران امروز به ترتیب ۸ و ۲ درجه خواهد بود. آسمان تهران در روز جمعه هم نیمه ابری تا ابری و دارای مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیشبینی می شود.

1398/10/20
16:19:35
5.0 / 5
4363
تگهای خبر: برق , هوا
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است