معاون استاندار سمنان تأكید كرد؛

حفظ محیط زیست در اولویت صدور مجوزهای صنعتی استان سمنان

حفظ محیط زیست در اولویت صدور مجوزهای صنعتی استان سمنان به گزارش نت واش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اظهار داشت: حفظ محیط زیست در اولویت تصمیم سازی و صدور مجوزهای صنعتی و معدنی در استان باشد.



به گزارش نت واش به نقل از مهر، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در نشست كارگروه ماده ۱۱ هوای پاك استان سمنان به میزبانی استانداری، خواهان توجه بیشتر به حفظ محیط زیست از جانب صنایع و معادن استان شد و بیان داشت: حفظ محیط زیست در اولویت تصمیم گیری از جانب مسؤلان در بخش های صنعتی و معدنی استان باشد.
وی بابیان اینكه كم كاری درزمینهٔ صدور مجوزهای صنعتی و معدنی بدون پیوست محیط زیست در سطح استان سمنان پذیرفته نیست، اضافه كرد: مسؤلان درزمینهٔ صدور مجوزهای تولیدی محیط زیست را باید اولویت قرار دهند.
معاون استاندار سمنان خواهان مدنظر قرار گرفتن ضوابط و شرایط زیست محیطی در صدور مجوزهای تولیدی استان شد و اظهار داشت: واحدهای تولیدی در شهرك های صنعتی استان با عنایت به نوع فعالیت و تولید محصول تقسیم بندی شوند.
عسگری بیان نمود: تولیدكنندگان درون استان سمنان همینطور رعایت استانداردهای محیط زیستی را در كنار ارتقای كیفیت تولیداتشان موردتوجه قرار دهند.
به گزارش نت واش به نقل از مهر، در حالی مسؤلان استان سمنان از حفظ محیط زیست صحبت می كنند كه هفت سال است معدن بوكسیت تاش در شمال شاهرود، قله شاهوار را تخریب می كند و اراده جدی برای مقابله با آن وجود ندارد.

1398/10/19
23:26:36
5.0 / 5
4454
تگهای خبر: تولید , صنعت , كیفیت , محیط زیست
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است