شمال فردا بارانی است

شمال فردا بارانی است به گزارش نت واش فردا پنجشنبه در استان های ساحلی خزر و برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق كرمان بارش پراكنده باران و در اتفاعات برف پیشبینی شده است.



مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اعلام نمود: فردا پنجشنبه در استان های ساحلی خزر برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق كرمان بارش پراكنده باران و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراكنده برف رخ خواهد داد.
صادق ضیاییان اضافه كرد: از اواخر فردا پنجشنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد كشور شده و روز جمعه در نیمه غربی كشور و بعدازظهر جمعه در بخش های شرق كشور در استان های یزد و كرمان سبب بارش باران، وزش باد در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رگبار و رعد و برق خواهد شد.
به گفته وی، امروز نواحی مركزی و شرقی خلیج فارس و روز جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.
هوای تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و فردا شب افزایش ابر، روز جمعه به تدریج بارش باران و گاهی وزش باد پیشبینی شده است و فردا بیشترین و كمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
امشب شهركرد و همدان با دمای منهای ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراكز استان كشور خواهند بود.

1398/09/21
15:53:01
5.0 / 5
4363
تگهای خبر: برق , هوا
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است