پیش بینی وضعیت آب و هوا؛

شب های زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده

شب های زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده به گزارش نت واش سازمان هواشناسی اعلام نموده هوای سرد طی این هفته در نواحی زلزله زده شمال غرب كشور ماندگار خواهد بود و دمای هوا در بعضی نقاط به منفی ۷ درجه خواهد رسید.



مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام نمود: از امروز تا پنجشنبه در غالب مناطق كشور جوی آرام و پایدار حاكم خواهد بود و به جهت پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده های جوی و كاهش كیفیت هوا بخصوص در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیشبینی می شود.
صادق ضیاییان اضافه كرد: امروز در نواحی مركزی خلیج فارس، بارش پراكنده و احتمال رعد و برق وجود دارد. همینطور از امروز تا اواسط فردا غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و در نوار شرقی كشور سرعت وزش باد افزایش می یابد.
مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در پاسخ به پرسشی درمورد وضعیت جوی مناطق زلزله زده اظهار داشت: طی این هفته در نواحی زلزله زده شمال غرب كشور هوای سرد ماندگار خواهد بود و دمای هوا در سردترین ساعات برای منطقه میانه حدود منفی یك تا دو درجه سانتیگراد و در ناحیه سراب حدود منفی ۷ تا ۵ درجه پیشبینی می شود. در سه روز آینده آسمان این مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه در این مناطق افزایش ابر و بارش های پراكنده دور از انتظار نیست.
هوای تهران امروز و فردا صاف و غبارآلود پیشبینی شده و بیشترین و كمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۷ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
شهركرد امروز در سردترین ساعات دمای منهای ۸ سانتیگراد را تجربه خواهد نمود.

1398/08/21
14:29:24
5.0 / 5
4392
تگهای خبر: آلاینده , برق , صنعت , كیفیت
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است