سكه و دلار چند؟

سكه و دلار چند؟ نت واش: بازار ارز و طلا امروز روند افزایشی را در پیش گرفتند كه البته این روند در بازار طلا و سكه پررنگ تر بود؛ به طوریكه سكه تمام طرح جدید و قدیم كه مدتی بود به زیر سه میلیون بازگشته بود، امروز باردیگر به چهار میلیون رسید.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یكشنبه) با ۲۰ هزار تومان افزایش، به چهار میلیون رسیده است و سكه طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵ هزار تومانی، چهار میلیون و ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد.
قیمت نیم سكه دو میلیون و ۸۰ هزار تومان است كه ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه می كند. ربع سكه هم با افزایش ۱۰ هزار تومانی قیمت، یك میلیون و ۲۸۰ هزار تومان معامله می شود.
در این میان سكه یك گرمی بیشترین افزایش قیمت (۳۰ هزار تومان) را داشته و ۸۴۰ هزار تومان عرضه می شود.
همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی ها با ۳۰۰۰ تومان افزایش قیمت به ۴۰۹ هزار تومان رسیده است.
در بازارهای جهانی نیز قیمت ها صعودی بوده و هر اونس طلا ۱۵۱۴ دلار و ۸۰ سنت معامله می شود.
آخرین نرخ های ارزی
در بازار هم امروز قیمت ها اندكی افزایش یافت و فاصله قیمتی خرید و فروش دلار و یورو بیشتر شد، چونكه قبل از این معمولا نرخ فروش این نوع ارزها ۱۰۰ تومان بیشتر از نرخ خرید آن بود كه امروز این فاصله به ۱۵۰ تومان رسید.
بانك ها امروز (۱۲ آبان ماه) هر دلار آمریكا را ۱۱ هزار و ۲۹۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۱ تومان خریدند و قیمت خرید هر پوند انگلیس نیز در بانك ها ۱۳ هزار و ۹۰۴ تومان اعلام گردید.
قیمت ارز مسافرتی هم حدود ۱۳ هزار تومان اعلام شده است.
همچنین صرافی های مجاز بانك مركزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آنرا ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام نمودند كه نسبت به روز گذشته قیمت خرید ارز تغییری نكرده، اما قیمت فروش آن ۵۰ تومان افزایش یافته است.
این صرافی ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می فروشند.




منبع:

1398/08/12
23:12:39
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: آب , بازار , فروش
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است