پیش بینی وضعیت آب و هوا؛

گرد و خاك در ایلام

گرد و خاك در ایلام نت واش: سازمان هواشناسی اعلام نموده بارندگی در خیلی از مناطق كشور تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.



مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی كشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: از امروز سه شنبه تا شنبه به تناوب در استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی و بخش هایی از مركز كشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
صادق ضیائیان اضافه كرد: شدت بارش طی امروز و فردا در استان های كردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، كرمانشاه، زنجان، قزوین، غرب همدان، لرستان، غرب مركزی، جنوب اصفهان و شرق كهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
به گفته وی، تا آخر هفته در سواحل شمالی كشور بارش متناوب باران و وزش باد انتظار می رود. همین طور در ساعات بعدازظهر امروز در جنوب كرمان، جنوب فارس و پاره ای از مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراكنده و گاه رعد و برق پیش بینی می شود.
ضیائیان تاكید كرد: امروز سه شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق، وقوع گرد و خاك در استان های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.
هوای تهران از امروز تا شنبه نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی شده و كمترین دمای هوای پایتخت طی این مدت به ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید. شهركرد در همین بازه زمانی دمای هوای ۱ درجه سانتیگراد را نیز تجربه خواهدنمود.


منبع:

1398/08/02
00:56:25
5.0 / 5
4355
تگهای خبر: برق , هوا
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است