هوای قرچك و ورامین برای همه ناسالم است هوای ورامین در وضعیت قرمز، آلودگی قرچك به سطح بنفش رسید نت واش: ایستگاه های پایش آلودگی هوا در قرچك و ورامین به ترتیب ۲۰۹ و ۱۶۷ را نشان می دهند. به گزارش نت واش به نقل از مهر، داده های مركز پایش آلودگی هوا نشان داده است هوای قرچك و ورامین الان برای همه ناسالم می باشد. بر اساس این اطلاعات شاخص ذرات معلق زیر ۲.۵ میكرون الان در قرچك به ۲۰۹ رسیده كه بعنوان وضعیت بنفش (بسیار ناسالم) شناخته می شود. در ورامین باز شاخص این آلاینده الان ۱۶۷ است كه بعنوان وضعیت قرمز (ناسالم برای همه گروه ها) تعریف شده است. شاخص آلودگی هوا در باقرشهر باز حالا به ۱۱۹ رسیده كه برای افراد حساس (شامل كودكان، زنان باردار، سالمندان و بیماران تنفسی و قلبی) ناسالم می باشد. شاخص كمتر از ۵۰ به معنای هوای پاك، بین ۵۰ و ۱۰۰ سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای همه گروه ها و بالاتر از ۲۰۰ بعنوان بسیار ناسالم تعریف شده است. 1397/11/19 14:54:01 5.0 / 5 5259 تگهای خبر: آلاینده , آلودگی , هوا این پست نت واش را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط انتشار ۵۳ هزار تن CO2 در پی حمله به انبار نفت کرج نقش پلیس راهور و سازمان محیط زیست در پایین آوردن آلودگی هوا شرح اقدامات محیط زیستی در شرایط بحران اقدامات محیط زیستی در وضعیت بحران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش نظرتان درباره ی این مطلب نت واش نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۲