آیت الله موحدی كرمانی:

مسئولان از تجارب جهانی برای مقابله با آلودگی هوا استفاده كنند

مسئولان از تجارب جهانی برای مقابله با آلودگی هوا استفاده كنند نت واش: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در بعضی كشورهای جهان برای مقابله با آلودگی هوا تصریح كرد.



به گزارش نت واش به نقل از مهر، مجمع تشخیص مصلحت نظام بامداد امروز شنبه دوم دی ماه با حضور اكثریت اعضاء تشكیل جلسه داد.
در ابتدای این جلسه آیت الله محمدعلی موحدی كرمانی كه ریاست این جلسه را برعهده داشت، با محكوم كردن اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریكا به قدس شریف ابراز امیدواری كرد، این اقدام كه با مخالفت جهانی هم مواجه شده است، مقدمه سقوط نظام استكباری و رژیم اشغالگر قدس باشد.
وی همینطور با اشاره به مبحث آلودگی هوا در هفته گذشته و مشكلات فراوان پیش آمده برای مردم، بر تلاش جدی و برنامه ریزی مؤثر برای رفع این معضل تاكید كرد.
آیت الله موحدی كرمانی، استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در بعضی كشورهای جهان برای مقابله با آلودگی هوا را ضروری دانست و اظهار داشت: اقداماتی از قبیل تولید باران مصنوعی و تصفیه هوا باید در دستور كار جدی مسئولان امر قرار گیرد.
وی با بیان آیاتی از قرآن كریم، الگو شدن برای سایر انسان ها را شأن مؤمنان دانست و اظهارداشت: جامعه اسلامی در همه عرصه ها باید الگوی موفقیت و كارآمدی باشد و اینكه در رفع معضلات و مشكلات، مدیریت كشور دچار انفعال باشد، مناسب نیست و ضرورت دارد اقدامات راهگشا به سرعت اجرایی شود.
در ادامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بندهایی از پیوست حكم مقام معظم رهبری برای دوره جدید مجمع، اظهار داشت: تمامی سیاست های كلی ابلاغی لازم الاجراست و یكی از تكالیف دوره جدید مجمع، بررسی سیاست های ابلاغ گردیده است تا مجموعه ای منقح، منسجم و یكپارچه تدوین شد.
وی با اشاره به اینكه مطالعه و بررسی سیاست های كلی در دستور كار كمیسیون های مجمع قرار دارد، اضافه كرد: برای تحقق دستور مقام معظم رهبری در پیوست حكم كه انسجام و كارآمدی سیاست های كلی را دنبال می كند، تولید منظومه ای جامع در دستور كار مجمع قرار گرفته است.
در ادامه جلسه رئیس كمیسیون امور زیربنایی و تولیدی، گزارشی از نتایج بررسی سیاست های كلی بخش های صنعت، معدن، آب، منابع طبیعی و كشاورزی ارائه نمود.
در آخر بعد از تبادل دیدگاه های اعضای مجمع، ادامه بررسی سیاست های كلی ابلاغی و بندهای پیوست حكم مقام معظم رهبری به جلسه بعد موكول شد.

1396/10/03
19:51:15
5.0 / 5
5010
تگهای خبر: آلودگی
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است