آخرین وضعیت خودروسازی ایران در جمهوری آذربایجان

آخرین وضعیت خودروسازی ایران در جمهوری آذربایجان به گزارش نت واش مدیر عامل ایران خودرو ضمن تشریح آخرین وضعیت سایت خودروسازی این شركت در جمهوری آذربایجان، اظهار داشت: صادرات محصولات كامل در بازارهای سنتی از جمله كشورهای مشترك المنافع و عراق توسعه می یابد.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، هاشم یكه زارع اظهار نمود: با ارتقای سایت های تولیدی فعلی و بهره بردای از سایت جدید محصولات این شركت در جمهوری آذربایجان كه با سرمایه گذاری طرف مقابل و صادرات خدمات فنی - مهندسی این شركت تولید شده، بازارهای صادراتی توسعه می یابد.
وی تولید پایگاه های تولیدی را عاملی برای بهره مندی از منافع و مزیت های تعرفه ای در كشورهای هدف دانست و اظهار داشت: یكی از مواردی كه در فصل جدید از همكاری های بین المللی با شركای تجاری دنبال می شود، كسب سهمی از بازار خودرو و قطعه به خصوص قطعات ریخته گری است. همینطور اجرای رویكرد تولید بدون سرمایه گذاری و همكاری با عرضه خدمات فنی - مهندسی از دیگر راهبردهای اصلی این شركت در كشورهای صادراتی هدف است.
یكه زارع با اشاره به سایت در حال احداث در كشور آذربایجان اظهار نمود: با عنایت به شناخت مردم جمهوری آذربایجان از برند این شركت، تولید محصولات دنا، سمند و رانا در این سایت هدف گذاری شده و در فاز دوم در قالب برنامه سه ساله سایر محصولات در این خط تولید خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: سایت ایران خودرو در آذربایجان با مشاركت طرف آذری و در مساحتی ۱۰ هكتار، در شهرك صنعتی نفتچاله در حال احداث و قرار است سالانه ۱۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. در فاز دوم این پروژه تولید خودروهای تجاری برای نوسازی ناوگان حمل ونقل این كشور مدنظر است.
به گفته یكه زارع، با راه اندازی خط مونتاژ محصولات ایران خودرو در آذربایجان، این كشور به عنوان پایگاه صادراتی شركت در منطقه خواهد بود و تولیدات آن به سایر كشورهای همسایه صادر خواهد شد.
او با اشاره به صادرات محصولات كامل در بازارهای هدف اضافه كرد: توسعه محصولات در بازارهای سنتی از جمله بازار عراق در دستور كار قرار دارد.
یكه زارع تصریح كرد: برنامه توسعه شبكه خدمات بعد از فروش در این كشور هم به اجرا گذاشته شده تا با تولید و بهینه سازی رابطه با مشتریان نهایی محصولات، خدمات مطلوب تری عرضه دهیم. عرضه خدمات امدادی در عراق بخش دیگری از خدمات عرضه شده در این كشور است.
وی در مورد صادرات محصولات كامل به كشورهای مشترك المنافع (CIS) اضافه كرد: ارمنستان از جمله بازارهای هدف ایران خودرو است. دسترسی به سوخت سی. ان. جی و اقتصادی بودن تامین آن برای مصرف كننده در این كشور از عوامل اصلی استقبال مردم این كشور از محصولات گازسوز است.
طبق اعلام ایران خودرو، مدیرعامل این گروه صنعتی خاطرنشان كرد: با دریافت مجوز استاندارد یورو ۵، توسعه صادرات به كشورهای مشترك المنافع (CIS) از جمله بلاروس و قزاقستان هم در دستور كار قرار دارد كه بدین ترتیب اهداف تعیین شده در حوزه صادرات محقق خواهد شد.


 

1396/07/29
00:10:59
5.0 / 5
5700
تگهای خبر: بازار , خودرو , صادرات
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است