نشست بی پرده روسای اتحادیه صنفی با لاریجانی

نشست بی پرده روسای اتحادیه صنفی با لاریجانی نت واش: رییس و هیات رییسه اتاق اصناف كشور به همراه جمعی ۳۵ نفره از روسای اتحادیه های صنفی در دو حوزه تولید و توزیع با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار كردند.



به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، در این دیدار كه با حضور شهباز حسن پور رییس فراكسیون اصناف و بازرگانان، محمدرضا پورابراهیمی رییس كمیسیون اقتصادی مجلس و بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس برگزار شد، روسای اتحادیه های صنفی محور اظهارات شان را دلایل و ناآرامی های بازار و علل شكل گیری این ناآرامی ها و به حساب نیاوردن روسای اتحادیه های صنفی در مراجع تصمیم گیری پرداختند.

آنان پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی ایران و واردات كالا با این ارز و فروش آن به نرخ ۸۰۰۰ تومان را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و اظهار تاسف كردند كه «برخی دوستان در اتاق بازرگانی با گردن كلفتی می گویند شما اثبات كنید كه ما ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتیم».

روسای اتحادیه های صنفی مشاركت نگرفتن از اصناف در نظام تصمیم گیری كشور بخصوص دستگاه های اجرایی و قوه قضاییه را مورد انتقاد قرار دادند و خواهان استفاده فعال از اصناف در قوای سه گانه شدند.

چالش های بیمه ای مالیاتی، موانع گمركی، افزایش مالیاتی بی ضابطه و تعطیلی واحدهای صنفی نیمه تعطیل از اهم چالش های مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این نشست ۱۲ نفر از روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف ایران بی پرده چالش ها و مشكلات اصناف و اتحادیه های صنفی را با رییس مجلس شورای اسلامی در بین گذاشتند.




1397/04/09
22:15:02
5.0 / 5
4797
تگهای خبر: بازرگانی
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است