افزایش رضایت مصرف كنندگان از خدمات خودرو

افزایش رضایت مصرف كنندگان از خدمات خودرو نت واش: در حالی كه مصرف كنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردكنندگان خودرو جهت كسب رضایت مصرف كنندگان می باشد.



به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را منتشر كرد كه در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت كشور پیش بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است.
در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهكارهایی در زمینه توسعه و گسترش كمی و كیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه های مختلف پیش بینی شده كه از جمله آن افزایش كیفیت خدمات پس از فروش خودرو و رشد رضایتمندی مصرف كنندگان از این خدمات است.
در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاكید شده كه تا سال ۱۴۰۰ شاخص رضایت مصرف كنندگان از خدمات پس از فروش خودرو از عدد ۶۸۹ از ۱۰۰۰ در سال ۱۳۹۴ باید به ۷۹۵ از ۱۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

 

1396/05/13
14:52:57
5.0 / 5
4211
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است