گزارش هواشناسی؛

آسمان اغلب نقاط كشور پاك و سالم می باشد

آسمان اغلب نقاط كشور پاك و سالم می باشد به گزارش نت واش طبق گزارش سامانه پایش كیفی هوای كشور آسمان اغلب نقاط كشور در شرایط پاك و سالم قرار دارد و با عنایت به ورود یك سامانه بارشی جدید پیشبینی می شود این وضعیت ادامه یابد.



به گزارش نت واش به نقل از مهر، طبق گزارش سامانه پایش کیفی هوای کشور آسمان بیشتر نقاط کشور در شرایط پاک و سالم قرار دارد، آسمان هوای پایتخت با قرارگیری میانگین غلظت آلاینده ها بر روی عدد ۶۲ در شرایط سالم می باشد و استان یزد با قرارگیری شاخص کیفی هوا بر روی عدد ۶۱ هوای قابل قبولی دارد، شاخص کیفی هوا در شیراز، مشهد، سمنان و اصفهان پاک است.
بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی بارندگی ها تا اختتام روز جمعه در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت. همین طور در ساعات بعدازظهر جمعه در بعضی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می دهد.
روز شنبه با ورود یک سامانه جدید بارشی به کشور بارش ها در شمال غرب، غرب، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس شمالی شروع می شود و در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

1399/02/12
20:37:44
5.0 / 5
2835
تگهای خبر: آلاینده , هوا
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است