سقوط 700 واحدی سهام داو جونز

سقوط 700 واحدی سهام داو جونز نت واش: شاخص سهام «داو جونز» بیشتر از 700 واحد در روز پنجشنبه سقوط كرد و در صورتیكه كمتر از یك ساعت تا اختتام زمان نقل و انتقالات باقی مانده است، وارد فاز جدیدی از اصلاحات بمنظور مقابله با ركود شد.


به گزارش نت واش به نقل از «سی ان بی سی» شاخص سهام در معاملات نه چندان پایدار بازار سهام ایالات متحده آمریكا در روز پنجشنبه به شدت سقوط كرد. سرمایه گذاران نگران گسترش كروناویروس در ایالات متحده هستند و شركت های آماری و مفسرین درباره اثرات منفی این ویروس بر میانگین فاكتورهای اصلی بورس آمریكا آگهی داده اند.
شاخص سهام و میانگین صنعتی داو جونز بعد از سقوط ۹۰۰ واحدی در چند روز گذشته، باز هم شاهد ركود ۲.۶ درصدی به اندازه ۷۱۰ واحد بوده است. داو جونز به سبب دارا بودن بدترین عملكرد از زمان بحران مالی به وجود آمده در هفته گذشته، در این هفته نیز بیشتر از هشت درصد سقوط فاكتورهای سهام خودرا تجربه كرده است.
این ركود و خسارت به وجود آمده در سهام داو جونز این شركت را وارد فاز جدیدی از اصلاحات بمنظور خروج از این بحران می كند. داو جونز طی ۱۰ روز متوجه شد كه باید اصلاحاتی را برای خروج از این بحران به وجود آورد.



1398/12/09
23:16:29
5.0 / 5
3854
تگهای خبر: بازار , بحران , صنعت
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است