مدیر روابط عمومی اداره كل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد؛

ثبت آلودگی هوا در ۴ شهر خوزستان

ثبت آلودگی هوا در ۴ شهر خوزستان نت واش: مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از ثبت آلودگی هوا در چهار شهر استان آگاهی داد.



به گزارش نت واش به نقل از مهر، شهریار عسکری اظهار داشت: بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور ساعت ۱۱ امروز (۱۸ خرداد ماه) شاخص کیفیت هوا برمبنای اندازه گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب بود؛ بدین سبب هوای این شهر در وضعیت ناسالم و قرمز بوده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: هوای اهواز، شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس و نارنجی بوده است.
عسکری اظهار داشت: طبق شاخص ۲.۵ میکرون، هوای اندیمشک، دزفول، هویزه، امیدیه، آبادان و شادگان در وضعیت قابل قبول بوده و هوای هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت پاک نبوده است.
به گزارش نت واش به نقل از مهر، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می شود. بر طبق این تقسیم بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروههای حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناکست.

1403/03/19
11:16:57
5.0 / 5
245
تگهای خبر: آب , آلودگی , كیفیت , محیط زیست
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است